انجام و نوشتن پروپوزال و پایان نامه مدیریت

انجام و نوشتن پروپوزال و پایان نامه مدیریت

برای بسیاری از رشته های دانشگاهی و برای انجام پایان نامه مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و گرایش های مختلف آنها پرسشنامه می تواند بخشی از کار تحقیقی و ابزار لازم برای جمع آوری اطلاعات برای آزمون فرضیه ها باشد . دانشجویان با توجه به متغیرهای انتخاب شده باید پرسشنامه های استاندارد و یا محقق ساخته را برای جمع آوری داده های از نمونه آماری مطالعه بکار ببرند. در برخی از موضوعات پرسشنامه های خوبی قبلا توسط محققان داخلی و خارجی تهیه شده و هنجاریابی آنها نیز انجام و روایی و پایایی پرسشنامه ها تأیید شده است. اما در برخی موارد دیگر دانشجویان باید برای انجام پروپوزال و پایان نامه خود اشاره به پرسشنامه محقق ساخته بکنند که بعد از تأیید روایی و پایایی می تواندد از آن استفاده کنند.

سایت مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران با ارائه تمام پرسشنامه های مربوط به رشته های مدیریت ، روانشناسی ، علوم تربیتی ، حسابداری ، پزشکی و سایر رشته ها کامل ترین مرکز جامع ارائه پرسشنامه در کشور می باشد که پرسشنامه های استاندارد با ذکر روایی و پایایی ارائه می کند . دانشجویان در کلیه دانشگاه های کشور امروزه با مراجعه به سایت آسان داک به راحتی پرسشنامه های مورد نیاز خود را در کوتاه ترین زمان تهیه می کنند و مثل گذشته نگرانی از بابت تهیه پرسشنامه ها ندارند .

بدین صورت آسان داک به پربازدیدترین سایت ایرانی علمی برای گرفتن پرسشنامه تبدیل شده و امروزه بسیاری از دانشگاه ها، اساتید، مدیران و دانشجویان پرسشنامه های خود را از آسان داک تهیه می کنند . همچنین دانشجویانی که با متغیرهای جدید که فاقد پرسشنامه است سروکار دارند می توانند در سایت آسان داک سفارش تهیه پرسشنامه با موضوع و متغیرهای خودشان را بدهند .

 

انجام و نوشتن پروپوزال و پایان نامه مدیریت

انجام و نوشتن پروپوزال و پایان نامه مدیریت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *