انجام پروپوزال و پایان نامه کشاورزی

انجام پروپوزال و پایان نامه کشاورزی

رشته کشاورزی با گرایش های مختلف خود شامل باغبانی، علوم دامی با گرایش های تغذیه دام، فیزیولوژی و ژنتیک و اطلاح نژاد، زراعت و گیاهپزشکی، بیوتکنولوژی و سایر رشته ها دارای جایگاه خاصی بین رشته های دانشگاهی بوده و انجام و نوشتن پایان نامه برای آن نیازمند دانش کافی از اصول روش تحقیق و پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی می باشد که دانشجو باید آنها را زبر نظر مشاورین خوب پایان نامه فرا بگیرد.

در هر گرایشی از کشاورزی که دانشجو مشغول به تحصیل است باید موضوع خود را طوری انتخاب کند که مثلا در رشته های مختلف زراعت با گیاهان منطقه مورد مطالعه و با مشکلات رایج در منطقه تناسب داشته باشد. این موضوع می تواند برای دانشجویان کشاورزی به صورت میدانی و مزرعه ای و هم آزمایشگاهی باشد. برخی دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری کار مزرعه ای را ترجیح داده و برخی هم کار آزمایشگاهی را می پسندند و در آن حیطه موضوع پایان نامه کشاورزی خود را انتخاب می کنند.

به طور کلی در هر گرایشی از کشاورزی دانشجو با نوشتن پروپوزال جامعه که طرح آزمایشی خود را در آن معلوم کرده و تیمارها را مشخص کرده است، جهت گیری مطالعه خود را روشن می کند. در پروپوزال های رشته کشاورزی و در گرایش های زراعت، باغبانی، علوم دامی، تغذیه دام، بیوتکنولوژی و سایر گرایش ها می توان تمامی مراحل آزمایشی کار را مشخص کرد و در صورت ابهام از مشاوره پایان نامه کشاورزی توسط اساتید مجرب بهره برد.

انجام پروپوزال و پایان نامه کشاورزی

انجام پروپوزال و پایان نامه کشاورزی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *