موضوعات پایان نامه دکتری برای دانشجویان مدیریت کسب و کار

موضوعات پایان نامه دکتری برای دانشجویان مدیریت کسب و کار

مدیریت کسب و کار یکی از موضوعات متنوعی است که می توانید مطالعه کنید . درجه مدرک اداری تجارتی معمولی ، به دانش آموزان اجازه میدهد تا تمرکز خود را در یکی از موضوعات مختلف قرار دهند ، از موضوعات مالی گرفته تا موضوعات مربوط به محصول محور . از آنجا که تخصص و غلظت های مختلف در کسب و کار وجود دارد ، به طور طبیعی بسیاری از موضوعات پایان نامه برای دانش آموزان را انتخاب کنید وجود دارد .

امور مالی و حسابداری

موضوعات مرتبط با امور مالی و حسابداری دو مورد از  پیچیده ترین موضوعات در همه زمینه‌ها کسب و کار هستند. افراد در امور مالی و حسابداری از ابزارهای آماری پیچیده برای  رسیدن به  ارزیابی دقیق ارزش سرمایه گذاری استفاده می کنند. سرمایه گذاران بیشتر با ارزیابی سرمایه گذاری مواجه هستند،انها بیشترنگران ارزیابی سرمایه‌گذاری هستند.  در حالی که حسابداران بیشتر نگران ارزیابی دقیق ارزش مالی شرکت هستند. مقالات پایان نامه در امور مالی و حسابداری بطور قابل توجهی متفاوت است و تغییر می‌کنند. سرمایه گذاری مطالعه بیشترین بازده سهام و اوراق قرضه است. تامین مالی بدهی، شیوه عمل کسب و کارها و دولت ها است که با قرض گرفتن پول ، پول  را جمع آوری می کنند. تامین مالی عمومی، مطالعه بودجه دولتی و بانک های مرکزی است. مقررات مالی مطالعه  اساسنامه  قوانین اداره مربوط به فعالیت مالی است. به عنوان مثال یک پایان نامه در مقررات، شما ممکن است رابطه بین اداره شرکت ها و عملکرد مالی در یک شرکت بررسی کنید.

بازار یابی

افراد بازاریابی برخی از خلاق ترین افراد در کسب و کار هستند. بازاریابان با توسعه دهندگان محصول به منظور تعیین قیمت محصولات و تبلیغ کنندگان برای تعیین بهترین راه برای تبلیغ محصولات کار می کنند. بسیاری از مباحث ممکن برای پایان نامه های بازاریابی وجود دارد . بازاریابی رابطهی عمل کسب کسب و کار تکراری است که با رفع روابط شخصی با مشتریان انجام می شود . تبلیغات تمرین استفاده از رسانه های چاپی و / یا پخش را برای مشتریان آگاه از محصولات و خدمات در دسترس است. بازاریابی رسانه های اجتماعی، روش جدید استفاده از رسانه های اجتماعی برای رسیدن به مشتریان است.یک ایده برای یک پایان‌نامه در بازاریابی این است که بپرسیم چرا برخی از فروشگاه‌ های آنلاین می‌توانند نسبت به رقبا حق بیمه ویژه داشته باشند و حق بیمه هزینه کنند .

مدیریت

مدیریت مطالعه این است که چگونه مدیران  اجرایی  و کارگران را برای دستیابی به اهداف سازمانی دست می‌یابند. مدیران مسئول تعیین اهداف سازمان، تعیین اهداف عملکرد کارکنان و تعیین سیاست های شرکت ها هستند. دانشجویان مدیریت هر یک از این توابع مدیریتی را از طریق ترکیب از تجزیه و تحلیل مطالعه موردی ، تحقیق و فعالیت های گروهی مورد مطالعه قرار می‌دهند. برای دانشجویان، پایان نامه های خود را در مدیریت، موضوعات مختلفی برای انتخاب وجود دارد. رفتار سازمانی مطالعه فعالیت استراتژیک سازمان ها است، مانند راهبردهای افزایش سهم بازار. رهبری، بررسی نحوه ایجاد انگیزه مدیران برای دستیابی به اهداف سازمانی است. مدیریت اطلاعات مطالعه نحوه دسترسی مدیران به اطلاعات برای کمک به سازمان آنها است .

برای دانشجویان ، که پایان نامه های خود را در مدیریت انجام می‌دهند ، چندین موضوع وجوددارد که باید از آن‌ها انتخاب شود. رفتار سازمانی مطالعه فعالیت رفتار استراتژیک سازمان هایی است، مانند استراتژی‌ها برای افزایش سهم بازارمیباشد. رهبری، بررسی نحوه این است که چگونه مدیران به افراد برای رسیدن به اهداف سازمانی انگیزه می‌دهند . مدیریت اطلاعات مطالعه نحوه چگونگی دسترسی مدیران به اطلاعات برای کمک به سازمان آنها است .

منابع انسانی

منابع انسانی مطالعه چگونگی نحوه مدیریت سرمایه انسانی برای اهداف سازمانی است. دپارتمان‌های منابع انسانی مسئولیت تعیین اهداف استخدام، ارزیابی متقاضیان کار و پاداش دادن یا انضباط کارکنان هستند. مدیران منابع انسانی ممکن است مسئول ترویج و یا اخراج کارکنان باشند ؛ این تصمیمات معمولا با مشورت نزدیک با سرپرستان و مدیران بخش ایجاد می شود .

موضوعات مربوط به تزها و  پایان نامه ها بطور قابل توجهی در منابع انسانی تغییر میکنند. نقش منابع انسانی در توسعه کارکنان یکی از موضوعات مهم و مورد توجه مدیران منابع انسانی است. سیاست انضباطی موضوعی با پتانسیل تحقیقات است. برای مثال، یک پایان نامه در مورد سیاست انضباطی می تواند اثربخشی حقوق پرداختی در برابر دوره های تعلیق و بازپرداخت پرداخت نشده را در مقایسه با هزینه های غیرقانونی در اصلاح کارکنان با سوابق ثبت نام بدست آورد و ارزیابی کند.

موضوعات پایان نامه دکتری برای دانشجویان مدیریت کسب و کار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *