انجام پایان نامه روانشناسی: بایدها و نبایدها

توانایی در انجام برخی کارها در افراد مختلف کاملا متفاوت است. این قضیه در مورد موارد درسی هم کاملا صادق است. وقتی دانشجویی قصد می کند تا مثلا انتخاب موضوع و انجام پروپوزال و پایان نامه روانشناسی را در گرایش های بالینی و عمومی را در پیش بگیرد، این کار می تواند با تنوع موضوعی و کیفیت کار متفاوت نوشته شود. در برخی موارد ساده انگاشتن کار و سهل انگاری در برخی موارد ممکن است مسیر را برای دانشجو در مراحل بعدی سخت کند و برای بعضی دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز وسواس برای انتخاب می تواند مشکل ساز شود. این کار می تواند توسط استاد راهنما به صورت ساده تر و بهتر دنبال شود.

قضیه فقط به همین جا ختم نمی شود و در برخی دانشگاه ها قوانین سخت گیرانه تری هم در گروه های درسی مختلف برای عنوان و انتخاب موضوع و انجام کار پایان نامه وضع می کنند. این شرایط می تواند برای دانشجویان رشته های مختلف برای انجام پایان نامه مانند روانشناسی بالینی و عمومی مشکل ساز شود. در حقیقت کار کمی اصولی تر دنبال می شود و دانشجو چون با اصول روش تحقیق آشنا نمی باشد کمی دچار مشکل می شود.

البته همیشه انجام و نوشتن پایان نامه حتی با مشاوره در رشته های مدیریت، روانشناسی، حسابداری، برنامه ریزی درسی، MBA، ام بی ای، کشاورزی، حقوق و دیگر رشته ها می تواند با چالش هایی برای دانشجو و حتی در رابطه بین دانشجو و استاد همراه باشد که استاد راهنما در این موارد باید با راهنمایی های به موقع خود دانشجویان را راهنمایی کند.

انجام پایان نامه روانشناسی: بایدها و نبایدها

انجام پایان نامه روانشناسی: بایدها و نبایدها

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *