اهمیت پرسشنامه برای پایان نامه

برای بسیاری از رشته های دانشگاهی و برای انجام پایان نامه مدیریت، حسابداری، روانشناسی، علوم تربیتی و گرایش های مختلف آنها پرسشنامه می تواند بخشی از کار تحقیقی و ابزار لازم برای جمع آوری اطلاعات برای آزمون فرضیه ها باشد. دانشجویان با توجه به متغیرهای انتخاب شده باید پرسشنامه های استاندارد و یا محقق ساخته را برای جمع آوری داده های از نمونه آماری مطالعه بکار ببرند. در برخی از موضوعات پرسشنامه های خوبی قبلا توسط محققان داخلی و خارجی تهیه شده و هنجاریابی آنها نیز انجام و روایی و پایایی پرسشنامه ها تأیید شده است. اما در برخی موارد دیگر دانشجویان باید برای انجام پروپوزال و پایان نامه خود اشاره به پرسشنامه محقق ساخته بکنند که بعد از تأیید روایی و پایایی می تواندد از آن استفاده کنند.

سایت مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران آسان داک (www.Asandoc.com) با ارائه تمام پرسشنامه های مربوط به رشته های مدیریت، روانشناسی، علوم تربیتی، حسابداری، پزشکی و سایر رشته ها کامل ترین مرکز جامع ارائه پرسشنامه در کشور می باشد که پرسشنامه های استاندارد با ذکر روایی و پایایی ارائه می کند. دانشجویان در کلیه دانشگاه های کشور امروزه با مراجعه به سایت آسان داک به راحتی پرسشنامه های مورد نیاز خود را در کوتاه ترین زمان تهیه می کنند و مثل گذشته نگرانی از بابت تهیه پرسشنامه ها ندارند.

بدین صورت آسان داک به پربازدیدترین سایت ایرانی علمی برای گرفتن پرسشنامه تبدیل شده و امروزه بسیاری از دانشگاه ها، اساتید، مدیران و دانشجویان پرسشنامه های خود را از آسان داک تهیه می کنند. همچنین دانشجویانی که با متغیرهای جدید که فاقد پرسشنامه است سروکار دارند می توانند در سایت آسان داک سفارش تهیه پرسشنامه با موضوع و متغیرهای خودشان را بدهند.

اهمیت پرسشنامه برای پایان نامه

اهمیت پرسشنامه برای پایان نامه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *