مزایای مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری

همه اهداف اساتید در دانشگاه های مختلف کشود و خود دانشجویانی که در رشته های مختلف مانند روانشناسی، مدیریت، حسابداری، زبان انگلیسی، حقوق، کشاورزی و سایر رشته ها در مقاطع بالا به تحصیل مشغول هستند این است که با دادن پایان نامه خوب اثری ماندگار از خود بر جای بگذارند تا از نتایج آن بتوان در موارد علمی و عملی در سطح جامعه برای رفع مشکل یا توسعه رشته های علمی استفاده کرد. بنابراین باید کیفیت این اثر علمی از همه نظر درخور توجه باشد و در این زمینه مشاوره پایان نامه توسط اساتید و موسسات معتبر علمی و پژوهشی اثرگذار می باشد.

مشاوره در هر سطحی می تواند انجام شود و حتما نباید کل پایان نامه توسط فرد دیگری نوشته و تجویل داده شود، بلکه این روند با یادگیری دانشجویان از تک تک بخش های پایان نامه همراه خواهد بود. فقط در این صورت می باشد که دانشجویان می توانند از جلسه دفاع سربلند بیرون بیایند و نمرات خوبی کسب کنند. کار مشاوره برای انتخاب موضوع پایان نامه و حتی پروپوزال هم می تواند انجام گردد، چرا که یکی از بخش های مهم برای انجام پایان نامه و مشاوره آن می باشد.

برخی از دانشجویان می خواهند که علاوه بر مشاوره گرفتن خود نیز در انجام پایان نامه دخالت داشته و از مراحل آن آگاه شوند که این بسیار خوب و مهم می باشد. دانشجویانی که بدون آگاهی از روند پایان نامه و نوشتن آن کار آماده و یکجا تحویل می گیرند شاید بعدها در جلسه دفاع به مشکل بخورند. بنابراین جلسات آموزشی در اینجا مطرح می شود که حتما باید برای دانشجو برای مراحل و فصول مختلف پایان نامه در هنگام مشاوره گذاشته شود.

آنهایی می توانند از مشاوره پایان نامه استفاده بیشتری ببرند و برنده خواهند بود که روش انجام آن را هم تا حدودی یاد بگیرند و بر قسمت های مختلف پروپوزال و پایان نامه خود آگاهی کافی داشته باشند. در این صورت دانشجو می تواند اطمینان داشته باشد که دفاع خوبی از پایان نامه داشته و در مقابل سوالات احتمالی اساتید داور سکوت نخواهد کرد.

مزایای مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری

مزایای مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *