انجام رساله دکتری-انجام پروپوزال دکتری مدیریت،حسابداری

خدمات نوشتن و انجام پایان نامه مقطع دکترا و دکتری( انجام رساله دکتری ) برای آن دسته از دانشجویانی که خواستار یک پروپوزال سفارشی هستند .

سال هاست که در دانشگاه های مختلف کشور در مقطع دکتری انجام پایان نامه، پروپوزال و رساله دکتری در رشته های مختلف مدیریت، روانشناسی و حسابداری در سطوح مختلف و به کمک اساتید راهنما در جریان است. در مراحل مختلف این کار تحقیقاتی و در تحصیلات تکمیلی سوالات و مشکلاتی برای دانشجویان پیش می آید که می تواند بسیار تأثیرگذار باشد. ذکر برخی نکات در اینجا می تواند کمک حال چنین دانشجویانی باشد که می خواهند از مشاوره برای پایان نامه و رساله خود استفاده کرده، شاید بتوانند خودشان آن را انجام داده و به پایان برسانند.

خدمات نوشتن پایان نامه ( رساله دکتری ) بسیار منحصر به فرد است هیچ گونه خدمات دیگری نمی تواند این سطح از حمایت و پشتیبانی و یا امور تخصصی و مشترک برای دانشجویان مقطع دکترا را ارائه نماید .

  • از آنجاییکه هر دکترا منحصر به فرد است ، پایان نامه های ارسالی برای دانشجویان دکترا نیز کاملا سفارشی و بر اساس همکاری خواهد بود .
  • تمام خدمات و پشتیبانی ها توسط نویسندگان ارشد و علمی ارائه می شود که طیف گسترده ای از تخصص های موضوعی رشته های دانشگاهی ( مدیریت ، حسابداری و روانشناسی ) را به خود اختصاص داده اند .
  • مشاوره و انجام پروپوزال و رساله دکترا به طور معمول شامل خواندن و تحقیقات پس زمینه است . پس از آن ، شما با یک طرح کلی پیرامون زمینه های کلیدی در دانشگاه های ایران و جهان رو به رو می شوید که موارد زیر را در بردارد : مقدمه ، سوال تحقیق ، خطوط فصل ، بررسی ادبیات ، روش ، تجزیه و تحلیل ، توصیه ها و نتیجه گیری
  • مشاوره و انجام رساله دکتری به گونه ای طراحی شده است که می تواند نقاط دشوار را به طور کاملا سفارشی و با توجه به مهارت های علمی ، بررسی و درجه بندی نماید .
  • تمام خدمات انجام دساله دکترا تضمین شده و ۱۰۰٪ بدون سرقت ادبی ارائه خواهند شد .
  • مشاوران آکادمیک مستقر در لندن به صورت شخصی و یا از طریق تلفن ، ایمیل و تلگرام به منظور پشتیبانی از شما در دسترس هستند .

ما در موسسه پژوهشگران شریف می دانیم که چقدر پروپوزال ، پایان نامه و رساله دکتری شما اهمیت دارد .

تمرکز اصلی پروپوزال ارائه ی یک پایه ی روشن و جامع است که بر اساس آن قطعه کار نهایی توسعه و گسترش می یابد . هر چه قدر پروپوزال خود را با دقت بیشتری ایجاد نمایید ، ساختار آن بهتر و متقاعد کننده تر خواهد شد .

با این وجود ، بسیاری از دانشجویان دکترا اهمیت پروپوزال پایان نامه ( رساله دکترا ) خود را نادیده گرفته و در پایان نامه های خود بسیار پایین تر از توانایی هایشان عمل می کنند . این امر خود می تواند از درجه کار بکاهد .

انجام رساله دکتری-انجام پروپوزال دکتری مدیریت،حسابداری

انجام رساله دکتری-انجام پروپوزال دکتری مدیریت،حسابداری

انجام پایان نامه دکتری : چرا من آن را آغاز نامه می خوانم

انجام پایان نامه دکتری شاید این تصور اشتباه را برای دانشجو ایجاد کند که قرار است که کار وی در پژوهش با این نامه به پایان برسد و او وارد بازار کار شود. تصور اشتباهی که سد کننده ی بسیاری از توسعه های علمی و صنعتی در یک کشور می تواند باشد . در این نوشتار با تکیه بر اصول انجام پایان نامه دکتری ، در مورد اهمیت پژوهش به عنوان نقطه ی آغاز برای ارتقا هر مدیوم از دانش خواهم گفت . تصورات رایجی که سد کننده رودخانه ی پیشرفت هستند را بشکنیم تا به رکود نرسیم. این یک اصل اساسی در علم است .

انجام پایان نامه دکتری یکی از دغدغه های دانشجویان در رشته های مختلف است . اصلا رساله دکتری چیست و چه تفاوتی با پایان نامه ارشد دارد؟  هدف از انجام پایان نامه دکتری چیست ؟ قالب و درون مایه رساله دکتری چگونه باشد ؟ در انجام پایان نامه دکتری چه سبک نثری را باید رعایت کنیم؟ و سوالاتی از این قبیل که آگاهی از هرکدام موجب انجام رساله دکتری بسیار عالی و یا بلعکس، بخاطر عدم آگاهی یا توجه صرفا تیکه پاره های کاغذی باشد برای دریافت تیکه پاره کاغذی دیگر به اسم مدرک تحصیلی باشد. این بسته به نگرش نویسنده رساله دکتری دارد .

پایان نامه دکتری یا آغازنامه پژوهشی ؟

معنای واژه ها به تنهایی می تواند روند زندگی مان را صد و هشتاد درجه تغییر دهند. می گوییم پایان نامه، اما فراموش می کنیم این نامه پایانی بر دوران تحصیل در یک موسسه است. خیلی ها گمان دارند که انجام پایان نامه دکتری یعنی پایان پژوهش و حالا دیگر وقت جستجوی کار است و استخدام شدن. برای همین با توجه به آنچه من از یک رساله به عنوان هدف در ذهنم دارم، به آن می گویم آغازنامه. شروعی بر پژوهش. در این نامه از دانشجویی که پایان نامه کارشناسی ارشد خود را به تحریر درآورده این انتظار می رود که مستقل بتواند به تحریر یک متن اقدام کند. پژوهش او می بایست نو باشد. البته به ندرت پیش می آید که دانشجویی در انجام پایان نامه دکتری محتوی اصیل تولید کند. محتوی اصیل، محتوایی است که یک رخداد علمی در آن حوزه به حساب می آید. اما عموما دانشجو در انجام پایان نامه دکتری، با تکیه بر مطالعات انجام شده که یک ساختار منطقی برای موضوع مورد نظر به حساب می آید، موجب ایجاد منظری نو می شود. یعنی چه؟ در واقع دانشجو در انجام پایان نامه دکتری می تواند در ساختار آکادمیک با استفاده از سبک نثر منحصر به خودش، ایده هایش را ابراز کند که موضوعیت داشته باشند. یعنی تحت موضوع انتخابی اش شکل بگیرد. قرار نیست دنیا را تکان دهد. ولی حداقل این است که نگرش های خودش را تکان دهد تا برای ادامه مسیر پژوهش تا گو، چراغی باشد. رساله باید قادر باشد که نظری نو ارائه دهد یا ناقض نظرات قبل خود حداقل در آن موسسه دانشگاهی باشد .

رساله و پایان نامه

تفاوت thesis و dissertation

این سوال خوبی است که راهبردی برای انجام پایان نامه دکتری می تواند باشد . اینکه این دو واژه گاها به جای هم استفاده می شوند و اینکه چی هستند کمی گیج کننده می شود. خود من از واژه ی پایان نامه(thesis) به جای رساله استفاده کردم که البته معنای خودش را می رساند. نامه ای بر پایان یک دوران. هر دو از نظر ساختاری مشابه اند: هر دو داری مقدمه، ادبیات پژوهش، متن اصلی، نتیجه گیری، فهرست منابع و پیوست می باشند. اما یکی از تفاوت های اساسی بین پایان نامه و رساله(dissertation) این است که چه زمانی به رشته ی تحریر درآمده اند: برای دوره ی کارشناسی ارشد یا دکتری. پایان نامه ارشد می گوید شما قادر به فهم دانش رشته ی خود هستید . آماده ی پژوهش هستید و از کلیات آگاهید. تا حدودی می توانید مستقل عمل کنید. رساله دکتری اما فرصتی برای ارائه دانش، فرضیات و روش تجربی خودتان است. یک مفهوم جدید بیاورید که قابل توسعه و دفاع باشد .

کیفیت انجام پایان نامه دکتری : مشورت ماشین زمان 

در انجام پایان نامه دکتری انتخاب یک مشاور متبحر می تواند هم چراغی باشد که کورمال کورمال پیش نرویم و هم موجب صرفه جویی در زمان می شود. عموم دانشجویان با پذیرش در دانشگاه در مقطع PHD، در ابتدا دچار یک هیجان کاذبی است که علل روانشناختی متعددی دارد. قصد ندارم ورود کنم. اما همین که مدتی می گذرد و هیجانات کم کم فروکش می کنند، دانشجو در دام تنش های دیگری می افتد . در این صورت دانشجو به ماشینی برای تحمل تنش تبدیل می شود. هم هیجانات مثبت ابتدایی که انرژی بخش هستند و هم تنش های بعد از آن ، در صورت عدم کنترل، دید دانشجو را تار می کنند و او را در انجام پایان نامه دکتری اش با مشکل روبرو می کنند . خیلی وقت ها اساتید راهنما و مشاور بخاطر مشغله های دیگری که دارند، زمان محدودی را می توانند در اختیار دانشجو قرار دهند. اصلا نمی خواهم از تاسفم بگویم برای اساتید راهنما و مشاوری که فقط کامیونی هجده چرخ هستند که اسمی را به یدک می کشند. دانشجو در انجام پایان نامه دکتری باید هشیار باشد. بداند در این امر تنهاست و اگر در داخل موسسه یار و یاوری نداشت، به افراد متخصصی که در ازای دریافت هزینه ی نسبتا پایین که در انجام پایان نامه دکتری مشورت می دهند مراجعه کند .

انجام پایان نامه دکتری حرفه ای

اینجا چه تخصصی را دنبال می کنیم ؟ 

مشاوره در انجام پایان نامه دکتری مدیریت و انجام پایان نامه دکتری روانشناسی را دنبال می کنیم. رشته های مدیریت و روانشناسی یکی از حساس ترین رشته های علوم انسانی در بدنه ی یک اجتماع هستند. در صورتی که در این دو رشته، دو اصل رعایت شود و رساله های دکتری بر اساس آن به رشته ی تحریر دربیاید، پس از مدتی به تمام ارگان ها و موسسات دیگر هم تزریق می شود. آن دو اصل چه هستند: نو بودن و بومی سازی. هر کدام از این ها نیازمند دیدی باز و آگاه به مسائل موجود در آن دانش، رخدادهای روز در آن رشته و همچنین فهم شرایط چه از نظر زمانی و مکانی است. انجام پایان نامه دکتری یک آغاز برای پژوهش است. اما همچنین راهبردی است برای رساله ی دکتری دیگری که فردا نوشته می شود .

سخن پایانی این که دانشجوی رشته های مختلف مدیریت شامل مدیریت بیمه، بازرگانی، خط مشی گذاری، کارآفرینی، رسانه، منابع اسانی، دولتی، صنعتی و سایر گرایش ها باید در انتخاب موضوع و همچنین نوشتن و انجام پروپوزال و پایان نامه (رساله) بهترین تعامل را با استاد راهنما داشته و در کنار این از خدمات موسسات مختلف هم بهره بگیرند.