اهمیت مشاوره پایان نامه حسابداری

پایان نامه حسابداری بدون داشتن زیر رشته خاصی می تواند یکی از جذاب ترین و در عین حال مشکل ترین پایان نامه ها برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری باشد. معمولا برای انتخاب موضوع پایان نامه حسابداری دانشجویان از روش های جستجوی سایت های معتبر و سایت ایران داک استفاده می کنند که ببینند چه موضوعاتی تاکنون کار شده است و چه موضوعاتی جدید هستند . برای برخی داشنجویان نوشتن پروپوزال حسابداری به علت اینکه تاکنون کار پژوهشی انجام نداده اند بسیار مشکل می باشد. بیشترین کار پژوهشی که دانشجویان انجام داده اند برای درس روش تحقیق بوده است که یک پروپوزال آزمایشی نوشته و برای تکلیف استاد تحویل داده اند.

اگر پروپوزالی که برای رشته حسابداری نوشته می شود پروپوزالی قوی باشد و اساتید راهنمای دانشجو و مشاور وی موضوع را به صورت کامل قبول کرده و به دانشجو اجازه نوشتن پروپوزال را بدهد، دانشجو می تواند از مشاوره پایان نامه حسابداری استفاده کند تا بتواند پروپوزالی قوی برای پایان نامه خود تهیه کند تا بعدا سر اجرای پایان نامه به مشکل برنخورد و بتواند با نمره خوب از آن دفاع کند. اینگونه پایان نامه ها معمولا به نمره خوب و مقاله در سایت های معتبر و ژورنال های خوب ختم می شود، چون دارای انتخاب موضوع پایان نامه حسابداری خوب، پروپوزال قوی و در نهایت پایان نامه منسجم بوده است و با نظارت کامل استاد راهنما و مشاور و خود دانشجو نوشته شده است.

بدین ترتیب دانشجو می تواند فصل به فصل پایان نامه خود را در رشته حسابداری با مشاوره اساتید برتر به پیش برده و خود دانشجو نیز در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در پایان نامه درگیر شود. بدین ترتیب دانشجو می تواند با کمی مطالعه در مورد موضوع خود و با رفع اشکالات و سوالات احتمالی که از خواندن پروپوزال و پایان نامه برای وی به وجود می آید، برای دفاع آماده گردد. در بسیاری از موارد برای پایان نامه حسابداری موضوعاتی انتخاب می گردد که به شرکت های دولتی و خصوصی مختلف پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار یا خارج از آن مربوط می شود و در بعضی موارد حتی دانشجویان برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز در پایان نامه به مشکل بر می خورند. در این گونه شرکت ها معمولا اطلاعات حسابداری موجود که در دست حسابرس یا مدیران مالی می باشد محرمانه بوده و همه اطلاعات نمی تواند به دست دانشجویان برسد.

 

اهمیت مشاوره پایان نامه حسابداری

اهمیت مشاوره پایان نامه حسابداری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *