وقتی نمی توان پروپوزال و پایان نامه روانشناسی انجام داد

وقتی نمی توان پروپوزال و پایان نامه روانشناسی (Psychological thesis) را انجام داد ، چه باید کرد؟

همیشه صحبت کردن در مورد مسائلی که بیشترین وقت و درگیری ذهنی را برای دانشجویان به دنبال دارد ، ناخودآگاه ذهن ها را معطوف به مشکل ترین آنها می کند . آیا همیشه کمک گرفتن از مقاله بیس های خوب برای نوشتن و نگارش پایان نامه و بعد از آن استخراج مقاله ای خوب می تواند این استرس را کاهش دهد ؟
شاید در ابتدا برای پاسخ به این سوال باید به دنبال افرادی بگردیم که موفقیت های بزرگتری را در انجام پروپوزال و پایان نامه بخصوص در رشته هایی مانند روانشناسی کسب کرده و توانستند مقاله خوبی هم در ژورنال های معتبر چاپ کنند . مقاله آی اس آی (ISI) یا هر مقاله دیگری که مناسب باشد . دیدن رزومه این افراد نشان می دهد که در درجه اول انتخاب موضوع خوبی داشتند و برای این مطلب وقت کافی گذاشتند . هماهنگی با استاد راهنما و مشاور و استفاده از الگوهای روش تحقیق در کار و انجام خوب کارهای آماری و آنالیز درست داده های بدست آمده از پرسشنامه و دیگر ابزارهای مورد استفاده توانسته است کیفیت کار را بالا ببرد .
چه بسا انجام درست این پروژه ها توانسته است که دانشجویان زیادی را به قله های افتخار برساند . در این زمینه می توان مثال های زیادی از دانشجویان در رشته روانشناسی مثال زد که با کار موفق پروژه نهایی خود توانستند به جاهای خوبی برسند . شاید الگو قرار دادن این افراد بتواند برای کسانی که هم اکنون مشغول کارهای پایانی خود هستند ، زمینه های موفقیت خوبی ایجاد کند .

وقتی نمی توان پروپوزال و پایان نامه روانشناسی انجام داد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *