چگونه یک پایان نامه و رساله دکتری مدیریت سازمانی با کیفیت انجام دهیم؟

 

چگونه یک پایان نامه و رساله دکتری مدیریت سازمانی با کیفیت انجام دهیم؟

 

پایان نامه و رساله دکتری متنی است که در آن دانشجویان در مورد موضوعی خاص مربوط به رشته تحصیلی خود پژوهش و تحقیق انجام داده و بعد از کسب نمره مناسب موفق به دریافت مدرک تحصیلی خود می‌شوند. در پایان نامه و رساله دکتری دانشجویان موضوعی را انتخاب نموده و به صورت سوالی به برسی این موضوع می پردازند و از طریق راه های تجزیه و تحلیل و یا پژوهش و انجام آزمایش و تجارب آزمایش های قبلی به سوالا مطرح شده پاسخ می‌دهند.

دانشجویان جهت انتخاب موضوع مناسب نیازمند تسلط کامل روی دروس تحصیلی و محتوای این دروس می‌باشند. این افراد باید موضوعی را انتخاب نمایند که جدید باشد و یا پایان نامه‌های زیادی در باره موضوع مشخص ارائه نشده باشد. پایان نامه‌هایی با عنوان و محتوای تکراری در هیچ یک از سیستم های آموزشی کشورهای مختلف جایی نداشته و تعریف نشده است.

پایان نامه و رساله دکتری مدیریت سازمانی نیز یکی از انواع پایان نامه‌ها می‌باشد که دانشجویانی که در رشته دکترای این رشته مشغول به تحصیل هستند باید هنگام تمام شدن دوره تحصیلی خود آن را به اساتید خود ارائه دهند. دانشجویان باید بر روی تمامی مطالب و توضیحاتی که در داخل پایان نامه خود استفاده کرده اند. تسلط کافی داشته باشند تا بتوانند به خوبی از پایان نامه خود در مقابل اساتید و داوران دفاع کنند. دانشجویان دکتری برای اینکه تمامی نکات مروبط به پورپوزال نویسی و پایان نامه نویسی را یاد بگیرند موظف با شرکت در دوره های آموزشی می‌باشند که این دوره‌ها به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می‌گردد.

میزان کیفیت پایان نامه و رساله دکتری تاثیر مستقیمی را روی نمره می گذارد. زمانی که پایان نامه از کیفیت مناسب برخوردار باشد به مراتب نمره بالا تری را نیز اخذ می‌نماید، چنانچه هر چه کیفیت انجام پایان نامه و رساله دکتری بیشتر باشد، نمره کسب شده نیز بیشتر خواهد بود.

در تدوین پایان نامه و رساله دانشجو می‌بایست از زیاده گویی و ارائه مطالب حاشیه‌ای و غیر ضروری پرهیز نماید و مطالب علمی خود را صورت خلاصه بیان نماید به گونه‌ای که صریح و مستقیم بوده و هیچ شک و ابهامی را برای خواننده ایجاد نکند. دانشگاه نیز قوانینی را برای انجام پایان نامه و رساله دکتری مدیریت سازمانی  اعلام می‌کند که باید در زمان نگارش پایان نامه رعایت شوند تا پایان نامه، با کیفیت و مورد قبول استاد راهنما باشد.

نقش استاد راهنما در انجام پایان نامه‌ و رساله دکتری :

همه دانشجویان باید قبل از انجام پایان نامه خود یک استاد راهنما برای خود انتخاب کنند تا بتوانند مشکلات به وجود آمده در انجام پایان نامه و رساله دکتری را با کمک استاد راهنما برطرف کنند، وجود استاد راهنما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. شما باید در انتخاب استاد راهنما دقت زیادی به خرج بدهید. حین انجام پایان نامه و رساله دکتری ممکن است مشکلات زیادی برای دانشجو پیش بیاید. مثلا ممکن است دانشجو بر روی برخی از مطالب و موضوعات پایان نامه تسلط و آشنایی کافی نداشته باشد، در این صورت دانشجو می‌تواند به استاد راهنمای خود مراجعه کرده  و به خوبی این مطالب را از فرا گیرد و سپس دوباره اقدام به انجام پایان نامه خود بکند.

همچنین گاهی اوقات برای جمع‌آوری اطلاعات باید به مکان‌های مختلفی مراجعه کرد که مراجعه به این مکان ها توسط برخی از دانشجویان امکان پذیر نمی‌باشد. در این صورت نیز دانشجو می‌تواند با کمک استاد راهنمای خود این مشکلات را برطرف کند. همچنین گاهی اوقات پیش می‌آید که دانشجو با نرم افزارهایی که برای انجام پایان نامه لازم است آشنایی کافی نداردو در این صورت نیز دانشجو می‌تواند این نرم افزارها را به خوبی از استاد راهنمای خود یاد بگیرد. پس از اتمام  پایان نامه و رساله دکترا استاد راهنما به‌خوبی رساله انجام شده توسط دانشجویان را بررسی می‌کند و اگر ببینند که پایان نامه و رساله دکتری آماده ارائه و دفاع نمی‌باشد، دوباره آن را به دانشجو برگردانده و از دانشجو می‌خواهد که مطالب اشتباه را بررسی کرده و همه آن‌ها را برطرف کند و سپس آن را به اساتید و داوران ارائه دهد.

همچنین گاهی اوقات ممکن است که دانشجو انجام پایان نامه رساله دکتری خود را با روش‌های غلطی به پیش ببرد. در این صورت استاد راهنما اگر متوجه این موضوع شود دانشجو را از این اشتباه آگاه کرده و اجازه نمی‌دهد که کل این اشتباه در کل پایان نامه تکرار شود، با مجازی شدن آموزش‌ها دانشجویان امروز می‌توانند به صورت مجازی نیز با استاد راهنمایان خود در ارتباط باشند و این موضوع کار دانشجویان را نیز بسیار راحت کرده است.

موسسات انجام پایان نامه و رساله دکتری :

اما گاهی اوقات ممکن است انجام یک پایان نامه و رساله دکتری با کیفیت مدیریت سازمانی برای دانشجو امکانپذیر نباشد و یا دانشجو وقت انجام یک پایان نامه باکیفیت را نداشته باشد، در این صورت دانشجو می‌تواند انجام پایان نامه و رساله دکتری خود را به برخی از موسسات که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، بسپارد، اما دانشجو قبل از اینکه پایان نامه خود را به این موسسات بسپارد، باید به خوبی درباره آن موسسه تحقیق کرده و پس از اینکه از کیفیت کار آن موسسه مطمئن شد، سپس انجام پایان نامه و رساله دکتری خود را به آن موسسه بسپارد.

موسسات انجام پایان نامه و رساله دکتری از چند تیم حرفه‌ای در این زمینه تشکیل شده‌اند که انجام پایان نامه‌ها و رساله‌های دکتری شما را تحت بهترین شرایط به پایان می‌رسانند. پایان نامه‌هایی که توسط این موسسات تحویل داده می‌شود از بالاترین کیفیت ها برخوردار هستند. همچنین این موسسات کمترین هزینه ها را در قبال انجام بهترین پایان نامه‌ها از دانشجویان می‌گیرند. موسسات انجام پایان نامه و رساله دکتری بهترین مشاوره‌ها را نیز برای انجام پایان نامه‌ها و رساله‌های دکتری باکیفیت به دانشجویان می‌دهند.

گاهی اوقات ممکن است در حین انجام پایان نامه با مشکلاتی مواجه شوید و امکان دسترسی نیز به استاد راهنمای خود را نداشته باشید ودر این صورت می‌توانید، به راحتی با مشاوران انجام پایان نامه و رساله دکتری تماس بگیرید و به راحتی مشکل به وجود آمده را برطرف کنید. این مشاوران بهترين مشاوره‌ها را برای رفع مشکلات شما به شما ارائه خواهند داد.

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *