برای انجام بهتر پروپوزال و پایان نامه مدیریت چه باید کرد؟

همه تلاش های دانشجویان در رشته مدیریت و در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد این است که انجام پایان نامه نهایی آنها به خوبی پیش رود. انتخاب برای موضوع پایان نامه رشته مدیریت و برای گرایش های مدیریت مالی، بازرگانی، اجرایی، تحول، بحران، دولتی، صنعتی، MBA، شهری می تواند با مشاوره استاد راهنما در زمینه علاقه مندی های دانشجویان رشته مدیریت انجام گیرد. برای تعیین موضوع باید جنبه های داشتن نوآوری موضوع، تکراری نبودن و داشتن مقاله بیس خوب در نظر گرفته شود. همیشه این کار به خوبی که دانشجو و استاد راهنما انتظار دارد پیش نمی رود. بنابراین باید وقت کافی برای این انتخاب مهم گذاشته شود و موضوعاتی که برای پایان نامه انتخاب می شود می تواند در روند کار تأثیر زیادی داشته باشد.

انجام پروپوزال برای گرایش های مدیریت شامل مدیریت تحول، MBA، بازرگانی، مدیریت سازمانی، مدیریت آموزشی، مدیریت دولتی، صنعتی، اجرایی و سایر گرایش ها می تواند مقدار زیادی از استرس دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت و دکتری مدیریت را کاهش دهد. بنابراین دانشجو در دانشگاه های مختلف و در هر گروه آموزشی که قرار دارد نباید کارها را برای پایان نامه نگه دارد و بخصوص برای رشته روانشناسی باید انجام و نوشتن پروپوزال یا طرح پیشنهادیه اولیه به خوبی شکل بگیرد.

انجام پایان نامه در شرایطی باید برای رشته مدیریت و برای گرایش های مختلف آن مانند مدیریت بازرگانی، منابع انسانی، MBA، ِDBA، مدیریت اجرایی، دولتی، صنعتی، تحول، بحران و سایر گرایش ها شروع شود که در این هنگام دانشجو پروپوزالی بسیار خوب در دسترس دارد که بیشتر قسمت ها را تعیین کرده و می تواند بهترین الگو و راهنما برای نوشتن پایان نامه مدیریت مربوطه باشد.

 

برای انجام بهتر پروپوزال و پایان نامه مدیریت چه باید کرد؟

برای انجام بهتر پروپوزال و پایان نامه مدیریت چه باید کرد؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *